środa, 6 marca 2013

Wiosna się zbliża wielkimi krokami. c:

Witam.
Już 1 część testów za mną. Cieszę się, że humanistyczne
już za mną. Jeszcze jutro matematyczno-przyrodnicze i pojutrze językowe testy. Niepotrzebnie wstawałam godzinę wcześniej, bo oni zamiast informatyki nosili krzesła na sale gimnastyczną, wrrr..
Heheh, mam cichą nadzieję, że po wczorajszej wpadce
z pomyleniem numeru konta bankowego (już poprawieniem) w piątek dojdą do mnie
te trampki z new age. Mam zamiar w końcu wydrukować kilka zdjęć i poprzyklejać do mojej
szafki w szkole. W sumie to zdjęcia.. to będą zespołów, dwóch, które najbardziej lubię.. Ech, tzn
nie lubię podzielać na to, który lubię bardziej, a który mniej. Trudne to. Ale zdecydowałam, że do mojej
szafki przyczepię zdjęcia My Chemical Romance, Black Veil Brides.. Yhm, miały być dwa, a ja teraz
myślę jeszcze nad Green Day`em i Bring Me the Horizon.. Może jeszcze hm..
Jakiś obrazek, plan lekcji..
i będzie git :)
My Chemical Romance
My Chemical Romance


Black Veil Brides
(od lewej: CC, Jake Pitts, Andy Biersack, Ash Purdy i Jinxx)
17.04.2013, klub Eskulap, Poznań

Andrew Dennis Biersack <3



Tytuł albumu BvB

Gerard Way, po prawej Mikey Way.

Bring Me The Horizon

A se jestę hipsterę.

Green Day <3
18.06.2013 Atlas Area, Łódź.
No właśnie, jak? :o
Miało być 4, maks 5 obrazków, a jest 11+plan lekcji o.e
Dobranoc :3

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia <3
    fajny blog ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednego nie rozumiem. Jakiego jesteś wyznania?
    Nie chce tutaj nikogo tłamsić ani hejtować, po prostu pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no spoko. ;)
      Jestem katoliczką, ale mało praktykującą.

      Usuń
  3. Ciekawy wpis. Ja też pisałem teraz próbne egzaminy. To jest jakaś żenada. Ale to chyba każdy wie. Obserwuję Twojego bloga. :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. BMTH <3
    +Fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń