niedziela, 24 marca 2013

Trampki New Age

Witam!
Postanowiłam  napisać co nieco o trampkach z firmy New Age.
Z początku miałam "problem", zastanawiałam się jakie kupić trampki.
Converse czy New Age. Zapewne jest tutaj dużo zwolenników Converse, ale
ja powiem,  że mimo niskiej ceny ta firma robi naprawdę doskonałe trampki.. i solidnie.
Tanie nie znaczy gorsze. :)Ceny tych trampek wahają się od 69-79zł. 
Chcę powiedzieć, że firma New Age robi ładne trampki, a oto kilka zdjęć ich obuwia.


Trampki "za kostkę".
Ja posiadam czarne trampki z tego zestawu.









Trampki "niskie"






Skate, ale mnie osobiście przypominają "vans"






Firma ta stosuje również ciekawe wzory dla trampek za kostkę, a oto kilka z nich:



Posiadają również trampki z płaską podeszwą.










Smutna wiadomość dla fanów My Chemical Romance.. 
Zespół zakończył swoją działalność.. Oto wiadomość od nich:

Friday March 22, 2013 |
Posted by: MCR



Being in this band for the past 12 years has been a true blessing. We've gotten to go places we never knew we would. We've been able to see and experience things we never imagined possible. We've shared the stage with people we admire, people we look up to, and best of all, our friends. And now, like all great things, it has come time for it to end. Thanks for all of your support, and for being part of the adventure.
My Chemical Romance

tłumaczenie:
Założenie tego zespołu 12 lat temu było prawdziwym błogosławieństwem. Byliśmy w miejscach, o których nie myśleliśmy, że będziemy. Mogliśmy zobaczyć i doświadczyć rzeczy, o których nawet nie marzyliśmy. Dzieliliśmy scenę z ludźmi, których podziwiamy, którzy byli naszymi autorytetami i co najważniejsze, z naszymi przyjaciółmi. A teraz, tak jak wszystkie wspaniałe rzeczy, nadszedł czas to zakończyć. Dziękujemy za całe wasze wsparcie i za bycie częścią tej przygody.
 My Chemical Romance


JA SIĘ Z TYM POGODZIĆ NIE MOGĘ!
To jeszcze do mnie nie dotarło.. :C

1 komentarz:

  1. Trampki z tymi wzorami są ekstra. Ciekawe jaka ta cena skoro tania..
    Szkoda tego zespołu, bo fajne mają piosenki i teledyski.

    agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń