poniedziałek, 4 marca 2013

~the kids from yesterday~

     Witam. Jakoś udało mi się przeżyć ten dzień, w miarę napisać na sprawdziany.. Tylko wkurzyłam się dzisiaj rano, bo zamiast biologii (sprawdzian miał byś) to nauczycielka sobie nie przyszła tak o i mieliśmy zastępstwo.. i niemiecki, nawet spoko, bo coś czułam, że nie umiem na ten sprawdzian. Następna lekcja po biologii - angielski, też miał byś sprawdzian i zamiast tego słuchaliśmy piosenki Lenka - Everything at once, bo drukarka "nie działała". :/ To po co ja się uczyłam, ale już nieważne. Jakoś napisałam z tej techniki i z matmy.. Także jest git. Dzisiaj kupuję sobie trampki z niu ejdża i bluzkę blek ikon. :P Ta notka nie będzie jakoś nadzwyczaj ciekawa.. Bo zaraz znów do nauki, jutro sprawdzian z WOS'u i niemieckiego + będzie mnie na religii pytać z głównych prawd wiary.. Czy ci nauczyciele się nie ogarną? Ileż można sprawdzianów robić.




______________________________________________________________
Tutaj zespół, dzięki któremu zaczęłam się wgłębiać w ten gatunek
muzyczny. Zawdzięczam im dużo, bo ich teksty są
pocieszające. Wiele razy podnosiły mnie na duchu i jako tako
nie poddałam się, trwam dalej na tym świecie. 
:)

^ Aktualny image (czasy Dendżer Dejs)
^ Czasy "The Black Parade" :]
Pa! :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz