niedziela, 10 marca 2013

Powrót do przeszłości..

Witam.
Wczoraj miałam typowy.."powrót do dzieciństwa". Przyszli po mnie
Bartek z Gabrysią.. Ja się przyszykowałam, ubrałam:
ciemne rurki
koszulkę Black Icon
czarne trampki New Age
czarny płaszczyk :3
Pociągnęłam usta pomadką ochronną o przyjemnym, słodkim zapachu..
Kredką zrobiłam kreski na dolnych powiekach, podkręciłam rzęsy na maskarze..
Wyruszyłam na dwór..
Z początku chciałyśmy się z Gabi pozbyć Bartka, bo grał nam na nerwy i się z nim
biłam, serio.. Sam się zaczynał, a ja się tylko broniłam robiąc uniki. xdd
Postanowiliśmy przejść się na spacer, a jednak poszliśmy do naszej starej szkoły - do podstawówki, do trójki. Tam na boisku, czy jak to tam..  Były namalowane klasy.. To ja z Gabi grałyśmy sobie w klasy. Dosyć ciekawie było.. Później poszliśmy w stronę orlika, który
też jest położony na terenie szkoły.. Jako, że tam leżała "samotna" piłka. Postanowiliśmy
ją pożyczyć i pograć sobie.. Ja stałam na bramce, a oni strzelali i tak się zamienialiśmy.
Później, jak nam się już to znudziło, a graliśmy z jakieś 30 min.. Gabrysia poszła do obok stojącego placu zabaw, serio, tylko wyjść za ogrodzenie, a tam placyk zabaw.
Po chwili dołączyłam do niej i razem z nią bujałam się na tej huśtawce. Niska była strasznie
cały czas stopami zadzierałam o podłoże. xd
Później razem z nią wgramoliłyśmy się na zjeżdżalnię.. I tam siedziałyśmy, bo to
jako tako osłaniało nas przed wiatrem... a nie powiem, zimno było wtedy.
To Gabi usiadła na schodek, ja na niższy i się przytuliłam do niej, a właściwie do jej
kolan, bo zimno było, a już nie wiedziałyśmy jak utworzyć ciepła.. Następnie Kaczor do nas wbija, tzn Bartek. Ten mnie obejmuje... a ja czułam się 'confused' ._.
Ogólnie jak się tak bawiło i grało to to można uznać za taki mały powrót do dzieciństwa.
:)

Dzisiaj odpoczywam po tejże niedzieli. Obejrzałam sobie epokę lodowcową.. chyba 3 część, później Mrs. Doubtfire i tak przymulam, chyba się zdrzemnę, albo nie wiem co...
Bym zapomniała:
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO PANOWIE! :)
To ja uciekam..
Pa! :)
JEŚLI PISZECIE LINKI DO SWOICH BLOGÓW W KOMENTARZACH, MACIE 100% PEWNOŚCI, ŻE ZAGLĄDAM I CZYTAM.

4 komentarze: