czwartek, 21 marca 2013

Lazy day, everyday o.e

Cześć.
Co u Was? U mnie codziennie są leniwe dni
jestem chora i nie mogę nic zrobić, serio nic, bo to kaszel, katar.. gorączka.
Włączyłam notebooka tylko po to, żeby dać po sobie znać, że jeszcze żyję. Przez
to przeziębienie zaczęłam dużo oglądać telewizji, a właściwie kanału TLC.
Nie wiem co jeszcze mogę Wam powiedzieć. Zastanawiam się o czym mogłabym
prowadzić tego bloga, bo pisać tak o sobie to z czasem nudzi.
Prosiłabym o propozycje tematów, naprawdę byłabym wdzięczna.
Teraz idę zaparzyć herbatę i pod kołdrę.
Pa! :)

2 komentarze:

  1. Wracaj do zdrowia! Choć nie dziwie się, że chorujesz skoro taka piękna zima tej wiosny...
    Nie wiem co mam ci napisać, może powinnaś po prostu pisać o rzeczach, które Cię interesuję, są dla Ciebie inspiracją to będą najlepsze tematy na posty, bo będzie to coś o czym masz jakieś pojęcie i co sprawia Ci przyjemność. Chociażby ulubiona muzyka, to jak na Ciebie wpływa, książki lub filmy, które zmusiły Cię do jakiś refleksji i tak dalej.
    Jeszcze raz zdrowia, zresztą jak tak leżysz to na pewno zaraz coś wymyślisz :P

    OdpowiedzUsuń