poniedziałek, 21 stycznia 2013

Sex, drugs and rock n' roll.

Cześć :3
Ta notka będzie głównie ze zdjęciami rzeczy, które strasznie mi
się podobają i zapewne je kupię, gdyż nie są takie drogie.
Ceny tych koszulek wahają się od 30-40zł. Czyli nie
tak źle. Również chcę się dowiedzieć o Waszych
opiniach na ich temat.




Next. Teraz czas na pokaz jakichś spodni, co wy na to? :3
Ceny spodni na glovestar: 130zł szt.
Jednakże jeśli o spodnie chodzi to wolę kupować w sklepie mojej siostry.

Wychodzi mi taniej, gdyż mam zniżkę u Niej. ;)



Hmm.. To teraz może plug`i? Pisałam w którejś tam notce, że rozpycham
uszy, heheszki. Dopiero zaczynam, a rozepchnę do 8mm no maksymalnie 10mm.
<3Ich ceny od 14zł.



A jeśli chodzi o kolczyka.. w wardze, to kupuję podkówkę, tylko nie wiem
jaki kolor i którą. Doradźcie mi. Ceny: 6-8zł

Teraz jakieś biżu, czyli bransoletki, wisiorki, pierścionki..Ceny: od 18zł wzwyż.
Zacznę od naszyjników. :)

To teraz bransoletki ceny od 15 wzwyż xd



No to teraz jakieś buty. :)


Według mnie, conversy za kostkę mają trochę przesadzoną ilość
tych ćwieków. A wy jak sądzicie? Mnie osobiście się
podobają conversy z ćwiekami, ale z umiarem.
:3

_____________________________________________________________________
Piszcie w komentarzach co sądzicie o tych rzeczach, a ja tymczasem będę
wpadać na wasze blogi i je komentować. Dzisiejszej nocy trochę przesadziłam z 
tymi rozdaniami (zauważyć to można na bocznym pasku). Ale no.. nastawiłam się trochę sceptycznie, bo jeszcze w życiu nic nie wygrałam. 
Dlatego tak jakoś postanowiłam.. że się pozgłaszam do dużej ilości rozdań i może coś wygram, a jak nie to nie. Heheszki.

Dziękuję, że jesteście i komentujecie, to mi daje motywację do prowadzenia bloga i sprawia 
uśmiech na mojej twarzy. Dziękuję Wam, aczkolwiek mam jeszcze do Was pytania,
mianowicie:

- Coś zmieniać w wyglądzie na blogu?
- O czym pisać? (zaproponujcie tematy).
Byłabym też wdzięczna o linki z  ciekawymi kursorami,
bo ja się na tym zbytnio nie znam i nie wiem gdzie szukać. :)

11 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam 'moustache' ;*
    miiikusia.blogspot.com ---> zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podobają motywy "magic" i "wąsiaste" ^^

    co do rzeczy to piękne koszulki :3

    strony z ciekawymi rzeczami, to
    http://beads.pl/
    http://zszywka.pl/

    jest tam pełno pomyslów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyk weź czarny :3
    Jeśli chodzi o tunele to duże mi się nie podobają :c
    3 koszulka mi się nie podoba, a reszte to chyba sama sobie zamówie, są zajebiste *.*
    Spodnie nie są w moim stylu :p
    Jeśli chodzi o buty ja teraz planuje kupno skórzanych conversów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Co do tej 3 koszulki to też mi tak średnio do gustu przypadła, ale no nic. :D Hmmm.. a 8 koszulkę mam już w posiadaniu. xd Fajnie się nosi, nadruk się nie sprał, tyle powiem. ;)

      Usuń
  4. WoW ja bym się w takim czymś nie pokazał na ulicy raczej. Pomyśleli by że z psychiatryka uciekłem ;D. ŻARTOWAŁEM NOO NIE SPOKOJNIE. :D Nie no tak na prawdę ciekawe rzeczy ale raczej wole chodzić w tym czym chodzę :D. Pozdrawiam


    http://mateuszkantor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Plugi i buty są cudne *.*

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka z żebrami jak i ta pod nią- bierz!
    Plugi również świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat pod tą bluzką z żebrami to jest moja bluzka. Takie masło maślane mi wyszło.

      Usuń
  7. Buty meega. Jeśli chodzi o koszulki to bardziej mi się podobają te z napisami. Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. informacja.
    Na http://smileehappyy.blogspot.com/ pojawił się kolejny post. Zapraszam♥
    Z góry dziękuję, i przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z bransoletek najfajniejsza jest ta ostatnia moim zdaniem a z tych rozpychaczy czy jak to się tam nazywa ten krzyż galaxy :D
    W wyglądzie strony moim zdanie nie powinnaś nic zmieniać bo naprawdę świetny efekt jest jak się po raz pierwszy wchodzi na twojego bloga.'

    cocorellu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń