środa, 16 stycznia 2013

Njespodzjaaanek szaół.


      Nastały czasy chujni jakiejś. Co wyzdrowieję, 2-3 tygodnie, a nawet mniej i już chora! Jestem wykończona, wszędzie pełno chusteczek. Spać nie mogę, bo katar..... Mam już od tego nos odparzony! Dobrze, że pani Ania doradziła mi kupno majeranku, to pomaga, jak się posmaruje w miejsce bólu.

     Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem szelek... Hmm, najlepiej w czarno-białą szachownicę... I to nie nosić tak, jak to się nosi, tradycyjnie, ale spuszczać to za pupę czy jakoś tak..

     Ten  rok jest pełen wydatków co do koncertów:

  • Black Veil Brides (17.04.2013r/Poznań, klub Eskulap.)
  • Green Day (18.06.2013r/Łódź, Atlas Arena)
  • Rotten Bark (07.02.2013/Ostrołęka..*)

*Co do Rotten Bark`u nie jestem pewna, gdyż dzisiaj mi Karolina powiedziała o tym koncercie i nie jest to potwierdzone oficjalnie.

      Ech, z bólem serca... ale niestety nie mogę jechać na koncert Bring Me The Horizon.. </3 A zagrają 2 koncerty w Polsce! Bodajże w W-wie 21.05.13, a w Krk 22.05.13r, czy tam na odwrót, nieważne. W Polsce również będzie niekoncertujący przez 15 lat zespół.....SYSTEM OF A DOWNTo ci niespodzianka. xd

       No cóż, notka głównie z żaleniem się i niestety bez zdjęć, ale jutro postaram się coś ogarnąć na blogu... No nic, idę spać, bo nie wiem. xd Dobranoc. :*

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ! Zapraszam do mnie :D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym pojechać na koncert Green Day, ale to niemożliwe. :) No nic, może jeszcze kiedyś będę miała szanse na pojechanie na ich koncert. A jak nie jest jeszcze wiele innych zespołów.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najprawdopodobniej pojadę na koncert Green Day. To mój ulubiony zespół!

    JuliaRose
    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog nominowałam cie do Liebster Award zapraszam http://paauulinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej nominowałam cię do Liebster Award ,więcej na : http://fashioninviola.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah co ja wiem o chorowaniu... niestety.
    Tak po za tym to masz na serio świetnego bloga, dziwne że, dopiero teraz na niego trafiłam.
    Co do tego jak sama określiłaś bezsensownego komentarza, to tak zrozumiałam go. Fajnie że, przytoczyłaś My Chemical Romance jest to zespół który miał na mnie ogromny wpływ, w owym czasie i do dziś darzę chłopaków ogromnym sentymentem.
    Na pewno jeszcze wpadnę, podoba mi się tu <33
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Muzyki słuchasz po prostu zajebistej, co tu dużo mówić :)

      Usuń
  8. Zdrowiej :3
    BMTH w maju <3 Szkoda, ze to wtorek :< mhm na Rotten Bark tez bym chetnie pojechalaa.
    Co do szelek to tez planowalam sobie takie kupic. Swietne sa :D
    Tyle koncertow tak malo pieniedzy :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo Green Day może się wybiorę :) + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow idziesz na koncert Green Day'a!!!!! Uwielbiam ich!!!!<3. Byłam na ich koncercie około dwa lata temu ale nie w Polsce i było naprawdę super!!!

    cocorellu.blogspot.com

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Rotten bark to taniocha koncert, bo tylko 5zł no i potwierdzone. :D Sama sie wybieram bo mam praktycznie pod nosem. :P
    A na koncert Green day niestety mnie nie stać. ;/ a pojechałabym chętnie.

    OdpowiedzUsuń