środa, 23 stycznia 2013

Fuck fuck fuck. :c

Ech.. Chyba nie jadę na Black Veil Brides w Poznaniu.. Chociaż jeszcze nie wiem
bardzo chcę, ale nie wiem, czy będzie mnie stać, by jechać. Niby na bilet mam... No cóż nie wiem. Strasznie mnie ciśnie w środku ta myśl, żebym nie jechała. 
Boję się, że naprawdę nie załatwiłabym sobie noclegu czy coś.. Ale nie! Jednak raczej jadę.. No przecież muszę, chciałam, to przecież moje największe marzenie.. Nie mam pojęcia co robić.. ;c Jestem rozbita co do tej kwestii.. Cóż, tyle koncertów, tak mało kasy. 




DOBRANOC. :c

10 komentarzy:

  1. Na pewno sobie poradzisz ;))
    Nie przejmuj się ; *
    miiikusia.blogspot.com --> zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda :<

    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. Strasznie podoba mi się twój styl. W poprzednim poście wybrałaś wspaniałe rzeczy. Spodnie w kratkę były czadowe i wszystkie buty.Będę wpadać. Czekam na posty.
    Może spodoba Ci się mój blog.
    Mo że zaobserwujesz.
    Pozdrawiam dadzia-aaa.bogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę żeby Ci się udało, nie martw się. ;c

    + http://smileehappyy.blogspot.com/ pojawił się 17 rozdział. Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na półce stoi słoiczek z napisem "koncert" ostanio nawet zgodziłam się odśnieżać podjazd by móc włożyć coś do słoiczka :)

    Podoba mi się u ciebie, ciekawy blog i fajny nagłówek. Piosenka w tle ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda Ci się pojechać. :))

    dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog !!!!
    Obserwuje i liczę na rewanż:)

    http://truskawka-smerfetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ^.^
    Obserwuję ;D
    Zapraszam do mnie: http://klaudia-live-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję , że wszystko pójdzie po Twojej myśli i jednak pojedziesz na ten koncert ; )
    Obserwuję ^^

    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. WAŻNE: Z powodów osobistych musiałam zmienić adres bloga. Więcej o tym w notce. :) Od teraz adres to: dziecie-kwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń