niedziela, 20 stycznia 2013

Lodowisko. xd



  Czeeść. Dzisiaj z rana poszłam z Karoliną na bazar.. Więcej tam sprzedawców niż klientów. ;-; Masakra, a jak zimno było.. To później poszłyśmy do Chińskiego. Spodobała mi się tam taka jedna koszula, ale jej jednak nie kupiłam, gdyż muszę oszczędzać na koncerty. Zrobiłyśmy sobie słit focię w owym sklepie. XD


    Do domu wróciłam z dworu o 11:50. Posiedziałam z tatą w pokoju, ale później zaczęłam pomagać przy obiedzie. Mieliśmy ''pomysł na....''. Ogólnie to smaczne jest, heheszki. Moja siostra Martyna z jej narzeczonym Karolem wrócili jakoś na 13:40, akurat zdążyli na obiad.


    Po obiedzie wraz z Karolem i Martyną graliśmy w ,,państwa i miasta''. Wygrał Karol. Następnie on zaproponował wyjście na lodowisko. Sądziłam, że nie będę umiała jeździć na łyżwach, myślałam, że będę się przewracać cały czas. Jeździłam normalnie, nie trzymałam się barierki. Zaliczyłam jedną glebę na 45 minut jazdy. XD Epicko.

No to teraz zacne zdjęcia. :3


Caroline and Me.    

 Lucky'uś. <3

 Kawka na zimny wieczór.

Pomysł na ''sosystą'' pierś kurczaka z papryką.

'Cute Scene'

Hmm...

 Heheszki.

 Potrzeba rutinoscorbin, bo niewyraźne.
;-;

Widzicie jaki geniusz ze mnie?


    Dzisiaj wyjątkowo dużo zdjęć. :) A teraz będę czytać Wasze blogi i spaaaać. <3

6 komentarzy:

  1. Super kolczyk ! ;)
    Dzięki za wizytę u mnie ! :)
    http://myzombielifee.blogspot.com/
    30 STM <3 <3 <3 w czerwcu koncert!
    Pozdrawiam Kamax
    + obserwacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super focie ;))
    Wyglądasz extra z tym kolczykiem ;p
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń