środa, 22 sierpnia 2012

Never gonna' change my mind

Ave †.

  Wiem, że zaniedbałam tego bloga.. Znów. Ale miałam dużo do roboty, a właściwie to wszystko przez 14.08.12r, bo wtedy wybrałam się na Dni Działdowa (w sumie to ja nawet nie chciałam, ale jednak poszłam). Był Zakopower ._. Ale kit z tym, no i tam jestem z koleżankami sobie stoimy, chodzimy wszędzie, poszłyśmy nawet zapalić po fajce. No i tak stoimy, a później przechodzimy obok takich dwóch chłopaków. Ci do nas mówią "hej śliczne." Sylwia z Agatą w śmiech, a ja tak się zerkam na nich, aż w końcu do dziewczyn mówię "Idziemy do nich?" a Sylwia "Chcesz to idź, ale wiem, że i tak nie pójdziesz.". No to skoro ona tak we mnie wierzy... No to poszłam, a dziewczyny za chwilę podeszły za mną tam. Stoimy i wymieniamy się numerami tel. No i tak się zaczęło. Z tymi chłopakami stałam pod moją klatką do 3 coś nocy. Umówiliśmy się następnego dnia, na odpust. Mateusz (imię jednego z tych chłopaków) kupił mi wisiorek z kolczykami i bransoletkę na tym odpuście. Można by powiedzieć, że tak jakby jestem z tym chłopakiem, ale.. No jakoś mnie ostatnio on wkurza... Więc proszę, nie piszcie mi "Szczęścia." Bo ... No załamię się, w ogóle to zastanawiam się czy tego nie zakończyć. On ma wielką wadę, on pije i pije, i pije, i przestać nie może.. Ech.. Albo mimo, że mnie nie zna, zachowuje się tak jakby mnie znał! A wczoraj napisał do mnie "Więc Natalia wybieraj, albo Sylwia, albo ja.". Ja nie potrafię wybrać pomiędzy chłopakiem, a przyjaciółką, a skoro już to i tak wybrałam Sylwię, bo ją znam 8 lat a nie 8 dni, jak tego Mateusza. Chamsko! Koniec z nim!! Mam go dosyć. Dobrze, że pozwoliłam mu tylko trzymać mnie za dłoń, nic więcej. ;d Wczoraj sobie rysowałam i narysowałam Andy'ego Biersack'a (Sixx) .♥ Nawet ładnie wyszedł. Dodam w następnej notce. :) Bo teraz nie mam jak wam pokazać. :3 Pozdrawiam.

Piosenka dnia:
Black Veil Brides - Rebel Love Song

2 komentarze:

  1. Chamski ten chłopak .. Cyba że nadrabia urodą ;d
    zapraszam do mnie + dodaję do obserwatorów ;D

    OdpowiedzUsuń