poniedziałek, 30 kwietnia 2012

I love your smile :3

Hi .:3

Dzisiaj zostałam obudzona przez babcię o ósmej rano z pretensjami .. "Natalia zabieraj rower z klatki, bo pani Bartnicka krzyczy" . Ja do niej mówię "No, ale co rower przeszkadza? Nie może stać? " Babcia się na mnie wydarła "Zamknij się." . . Już od razu humor z rana zjebany. Dzięki mojej uuukochanej babuni. Nie mogłam już zasnąć, to odpaliłam notebooka. O 11:00 musiałam jechać do sklepu po mleko, ser, parówki i zapałki  *_* :d A jak wróciłam z zakupami, tata mi dał 28złotych na nową klawiaturę ;D Jeszcze później, była godzina 19, musiałam iść znów do sklepu - ziemniaki.. To przy okazji kupiłam sobie lody w kubku i oddałam zadłużone 8groszy.. xd Będąc w sklepie, zobaczyłam Sylwię, okazało się, że też musiała iść do drugiego sklepu (tak jak ja) . Zgadałyśmy się i Sylwia przyszła do mnie i zaczęłyśmy gierać w imvu ;). Fajnie nawet było, Sylwia poznała sobie Daniela, hehe ;) Pośmiałyśmy się i inne tego typu sprawy : ) Jutro powtórka :D Teraz lecę spaciulać :D hah :D Dobranoc <3

2 komentarze:

  1. Dzięki za komentarz na moim blogu, ukazał się już kolejny rozdział. Zapraszam do komentowania! Co ty na to, abym ogłosiła jakiś konkurs? : ) http://najamajke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zajrzyj do mnie http://likeme-alutek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń