piątek, 26 kwietnia 2013

Fałszywa przyjaźń.

Mimo, że Ty odwróciłaś się ode mnie, obiecując 'góry złote'. To ja i tak na tym zyskałam. Teraz wiem, że muszę uważać w życiu na takie oszustki jak Ty. Nie ma już miejsca dla Ciebie w moim życiu.



Dawno nic nie pisałam, bo chciałam się zająć troszeczkę swoimi sprawami,
przepraszam, że tę przerwę zrobiłam bez poinformowania Was. Nie obiecuję, że
będę pisać systematycznie. Ogólnie nie wiem o czym mam pisać, żeby tutaj działo się
coś ciekawego. Może po prostu jestem typem... niepopularnej, przeciętnej dziewczyny, ktora
 może tylko pomarzyć o rozgłosie i popularności w internecie...
To chyba tyle. Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda.
God bless you.

1 komentarz:

  1. "Przyjaciele" ehem.. Skąd ja to znam ; d
    Cudowne zdjęcie i "Romans" lecący w tle *-*.
    To jest to.
    Pisz siostro, ja będę czytać .
    Dawno mnie nie było ale już jestem,
    http://big-bam-boom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń