piątek, 7 grudnia 2012

AKUKU BEZBOŻNICY :*
Dzisiaj nie było rewelacji.. Tak jak wczoraj musiałam iść do szkoły, żeby poprawić z fizyki i zaliczyć z wos`u, ale pana G. Mrowińskiego nie było i nie zaliczyłam pracy klasowej z wos`u. No nic za tydzień w piątek zaliczę. Już wiem, co dostanę na święta.. Gitarę.. Ach, kawałek rozmowy na gg z Pami:

Nathalie
22:42:45

Hmm.. nie mogę się doczekać świąt,
a właściwie pierwszego spotkania z nią..
pierwszego dotyku jej szyi...
poczucia bliskości z nią..
poczucia jej muzy, którą ma w sobie...
Nie mogę się doczekać mojej gitary
.
22:43:02

<3

22:43:04
:D




Pamiś :3

22:43:10
uhuhuhuhuhuhu


Naszło mnie na zdjęcia.
Won do piekła, kurwo wściekła.
Pozdrawiam środkowym palcem wszystkie
dziewczyny, które odbiły komuś chłopaka
:*

 
GITARA *-* MOM PLEASE!

It's all. Goodnight

2 komentarze:

  1. A umiesz już grać na gitarze? Czy dopiero będziesz się uczyć? :)
    Ja od dziadków dostałam chyba z trzy lata temu gitarę i do tej pory leży nietknięta. ;D
    Pozdrawiam!
    so--cold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , nie powiem zaciekawiła mnie ta stronka . Brakuje mi stronek z życia wziętych . Czekam na więcej wpisów.
    http://lolaa1881.blogspot.com/ -Zapraszam i zachęcam do przeczytania ,

    OdpowiedzUsuń