niedziela, 1 lipca 2012

We'll carry on ^^

Heej :D

  Jak tam wakaaacje? <; U mnie jest całkiem spoko.. tylko takie małe, a może duże.. coś latające i bzykające we włosach dziadostwo psuje cały urok wakacji.. Chodzi mi o chrabąszcze i komary. Fu. :c Nienawidzę tych mały skurczybyków .. Dzisiaj byłam caaaały dzień na dworze.. :D było super :) od 13 nad jeziorem w Szkotowie, a o 19 wróciłam i już po 19 znów na dworze z moją kochaną Sylwią <3 :*:*:*:* Beka była jak zawsze i wszędzie. :D Ech i znów chrabąszcz się wplątał w moją szopę z włosów ;d  Co wróciłam do domu to się nawet nie ogarnęłam i znów na dwór.. :D Pozdrawiam wszystkich i z wyróżnieniem Daniela, Łukasza, Sylwię, Pamelę, Patryka :D :)
Dobrej nocki ^^

1 komentarz:

  1. U mnie na dobry początek wakacji w nocy była taka burza,deszcz i wichura, że ja pierdziele x.x

    Zapraszam do konkursu u mnie ;)
    http://true-nexus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń