czwartek, 28 lutego 2013

Przeprosiny x3298382386327632832 któreś tam

Znów muszę Was przepraszać za moją nieobecność, ale każde moje
usprawiedliwienie dotyczy szkoły, mianowicie lekcji, ile to nam zadają....
W tamtym tygodniu byłam chora, a w tym tygodniu miałam nadrabiania.. Chociaż często
nie mam weny o czym pisać na blogu, a zanudzać Was moimi "przeżyciami"
nie chcę, bo to chyba (?) bezsensu. Whatever. 

Częściej przesiaduję na ask.fm
»klik«

Nie to, żebym jakaś zdesperowana była, ale jeśli chcecie to.. pytajcie :3
Zostawiajcie linki do swoich blogów/asków! c:
 ~Mój piesioooo. c:
 ~Natalia żuje gumę.. Fascynujące
 ~Lucky'uś jako szczeniaczek c:
 ~Nudziłam się, serio. :x
 ~To dla ludzi, którzy tu wchodzą, czytają i komentują.
~Na koniec moje łapki. :3
Lecę się uczyć się z historii. BYE BYE :*

1 komentarz:

  1. Ja też rzygam już tą nauką ;o. Fajny psiak ;) zapraszam
    http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń