sobota, 12 maja 2012

Burza ♥

  Hi

    Wczoraj była burza, ale taka porządniejsza. Super, ja uwielbiam burzę.. Nie boję się ich. Gdybym mogła to bym wyszła na dwór wtedy, ale babcia dodała swoje ,,bla bla ’’. To  i nie poszłam. Mam nadzieję, że w wakacje będzie jakaś burza, najlepiej w dniach 01-07 lipca :). Poza burzą, uwielbiam patrzeć w gwiazdy... Ach

  Dzisiaj, trochę sobie poleniuchowałam - spałam do 13. Ale za to, teraz, będę miała dużo do roboty ..† :
Posprzątać:
- u siebie w pokoju,
- u taty w pokoju,
- na korytarzu..
Pozmywać naczynia.
Odrobić lekcje,
Pouczyć się z :
- Historii,
- Angielskiego,
- Niemieckiego.
Wyprowadzić psa na dwór.
Ale zanim to wszystko będę robić, zjem coś, bo dotychczas nic nie jadłam. :x
Mam tylko 5 godzin, bo pan Janusz (przyjaciel taty ;d), przyjedzie po mnie około 20 i zawiezie
mnie do Karoliny, bo zostaję u niej na noc :P Będzie fajnie.


A wy jakieś macie plany na weekend ?
<:
Piszcie :D

2 komentarze:

  1. Na weekend to ja mam zamiar leżeć w łuzku.. .a psik ! :) OBSERWUJĘ I LICZE NA TO SAMO http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, mam nadzieje, że się odwdzięczysz i wpadniesz, skomentujesz mojego bloga. :D
    http://nicdrugirazsieniezdarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń